index
משלוחים בחינם לכל הארץ לקטלוג

משלוחים

זמן המשלוח אורך בדר''כ עד  14-21 ימי עסקים. ממועד שליחת המוצר.

אספקה עד בית הלקוח פועלת במספר מצומצם של יישובים, ולכן המשלוחים יגיעו אל נקודת איסוף (לרבות סניפי דואר).
מרגע ההזמנה, זמן השילוח העומד לחברה הינו 11 ימי עסקים.
בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.

המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל  היותר 35 ימי עסקים ממועד שליחת המוצר.
במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת.
ההזמנות נשלחות ישירות מהספק בחו"ל.
בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן והמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.

 

הזמנת המוצרים

על מנת לרכוש מוצרים באתר יש לבחור מוצרים מבין אלה המוצגים באתר ולהוסיפם לעגלת הקניות. לאחר מכן, יש לפנות לעמוד קופת התשלום שבאתר, בו יש למלא מספר פרטים לרבות כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, כתובת, כתובת למשלוח, מס' טלפון ופרטי כרטיס אשראי. אם המשלוח ממוען לאחר שאינו הרוכש, יש לציין כתובת מלאה של הנמען וכן את מספר הטלפון שלו. פרטים אלה נדרשים לצורך תיאום משלוח. כל הפרטים הנמסרים באתר בתהליך הרכישה מאובטחים בטכנולוגיה העדכנית ביותר. לאחר סיום ביצוע ההזמנה יישלח לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר הרוכש אישור על קליטת ההזמנה. הזמנה ופעולת רכישה תחשבנה כמושלמות רק אם התקבל אישור רכישה מחברת האשראי. היה ולא היה באפשרות העסק לספק את המוצר, לא תחול חובה על העסק לספק את המוצר. במקרה זה תישלח אל המזמין הודעה מתאימה לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר.

היה ומוצר אזל במלאי ללא ציון כי המוצר אינו קיים במלאי, והמוצר מופיע באתר במועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה למזמינה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם למזמין או לצד שלישי.

מסירת פרטים אישיים כוזבים הקשורים בתהליך הרכישה הינה עבירה פלילית ועוולה אזרחית, במקרה של טעות בשוגג על הלקוח להודיע על כך לבית העסק וכל עלות נוספת שתיגרם בעקבות כך, תחויב על הלקוח.

מסירת מידע באתר מאובטח בטכנולוגית PCI המתקדמת ביותר, בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה. בנוסף, העסק מתחייב לנקוט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור בסודיות ככל האפשר מידע אישי אודות הלקוח.

ב. אספקה ומשלוח

לאחר סיום ביצוע ההזמנה ובהתקיים התנאים המצוינים בפרק ב', יוזמנו המוצרים באופן אישי ומיוחד עבור הרוכש/ת מהיצרן בחו"ל, אשר יספק את המוצרים עד לפתח ביתה ו/או נקודת החלוקה הקרובה ביותר, וזאת תוך 40 ימי עסקים.

צוות האתר יפעל לשם אספקה מהירה ככל שניתן של המוצר שנרכש, בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד משלוחים באתר ולאפשרות אותה בחר המזמין. מובהר ומוסכם בזאת כי לעסק אין שליטה על מועדי האספקה המדויקים של שירות המשלוחים ואין לו כל אחריות על כך.

בכל מקרה של עיכוב באספקת המוצר מחויב הרוכש להודיע באופן מיידי על העיכוב על-מנת לתת אפשרות לעסק לנסות לפתור את הבעיה מוקדם וביעילות ככל שניתן.

 

ימי עסקים - ימים רגילים, לא כולל ימי שישי, שבת, יום עם ערב חג, וימי חגים 

ג. אחריות 

ב-צ׳יק אוניו, אנו מכירים את חשיבות הקביעת מדיניות ברורה ושקופה בנוגע לאחריותנו על התוכן והפעולות הנערכות בפלטפורמה שלנו. אנו מאמינים בתוכניות מוסריות ובספק סביבת ביטחון ואמינות למשתמשים שלנו.

כלכלי הבסיסיים שלנו הוא להבטיח שהתוכן המוצג באתר שלנו יקיים בסטנדרטים האתיים והחוקיים הגבוהים ביותר. לכן, אנו מתחייבים לפעול בהתאם לכל התקנות הרלוונטיות ולספק הנחיות ברורות לגבי אחריות המנהלים של העסק/האתר האינטרנט.

צוות הניהול שלנו משאיר אחריות ישירה על התוכן שמוצג באתר שלנו, כמו גם על הפעולות שנערכות במסגרת השירותים, המכירות, הספקות וכל פעילות אחרת הנערכת בפלטפורמה שלנו. אנו שואפים לוודא שכל אינטרקציה עם המשתמשים שלנו תתבצע באופן אתי, מקצועי ובהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיות.

בנוסף, אנו מתחייבים לטפל בכל דאגה או בעיה שעשויה להתעורר בנוגע לתוכן שלנו או לפעולותינו באופן מהיר ויעיל. אנו מעריכים את האמון שמשתמשינו מכינים בנו ופועלים באופן קבוע כדי לשמור עליו.

ב- צ׳יק אוניו, האחריות היא עקרון בסיסי שמנחה את כל הפעולות שלנו. אנו מחויבים לספק חוויה חיובית ובטוחה לכל המשתמשים שלנו, ואנו עובדים באופן קבוע על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות בכל עת.

אם יש לך שאלות או דאגות בנושא האחריות שלנו כעסק/אתר אינטרנט, אל תהסס ליצור קשר איתנו. אנו כאן כדי לעזור ואנו מחויבים לשביעות רצונך ולביטחונך ברשת.

 

ד. ביטול עסקה

ב-צ׳יק אוניו, אנו מבינים את חשיבות הקביעת מדיניות ברורה ושקופה בנושא ביטול עסקה. אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו חווית רכישה בטוחה ומספקת, כולל הבטחה כי הם יקבלו את המוצר או השירות שרכשו, או שיקבלו החזר כספי במקרה וזה לא יתקיים.

זה חשוב לנו לספק ללקוחותינו רוגע נפשי כי אם מסיבה כלשהי הם לא מרוצים מהרכישה שלהם, יש להם אפשרות לבטל את העסקה בצורה נכונה ולקבל החזר מלא. לכן, ההנחיות שלנו מפרטות בבירור את מדיניות השירות שלנו, מבטיחות שלקוחותינו מושפעים במלואם על הנהלי הביטול.

מדיניות הביטול שלנו מיועדת להיות הוגנת ושקופה לשתי הצדדים. אנו מתחייבים לטפל בבקשות ביטול בצורה יעילה ולבצע את ההחזרים המתאימים על פי המדיניות שהוקבעה.

ב-צ׳יק אוניו, אנו מעריכים את משמעותה של שביעות רצון הלקוח מעל כל דבר אחר. אנו נדאג לספק שירות לקוח מצוין ונטפל בכל דאגה או בעיה הנוגעת לביטול עסקות באופן מהיר ויעיל.

למידע נוסף בנושא מדיניות הביטול שלנו, אנא ראה את תנאי השימוש או צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנו כאן כדי לעזור ולוודא שחוויית הרכישה שלך תהיה חלקה ומספקת ככל האפשר.

 

ה. הגבלת הפרטיות

ב-צ׳יק אוניו, אנו מתייחסים ברצינות לפרטיות ולביטחון של לקוחותינו. לכן, אנו מתחייבים לספק מדיניות פרטיות ברורה ומפורטת שמסבירה כיצד אנו אוספים, משתמשים, חושפים ומגנים על מידע המזהה אישי של לקוחותינו.

מדיניות הפרטיות שלנו מיועדת להבטיח כי נתוני הפרטיות של לקוחותינו יהיו מוגנים וישומשו בצורה אתית ואחראית. אנו מתחייבים לעמוד בכל החוקים והתקנות החלות בנושא הגנת נתונים ופרטיות הצרכן.

בכניסה לאתר שלנו או בשימוש בשירותים שלנו, אתה מסכים במפורש לתנאי המדיניות שלנו. המדיניות כוללת מידע על אילו נתונים אישיים אנו אוספים, כיצד אנו משתמשים בהם, עם מי אנו משתפים וכיצד אנו מגנים עליהם מפני גישה לא מורשית או שימוש לא ראוי.

בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו אפשרות לבחור בו ישתמשו או לא ישתמשו בסוגים מסוימים של איסוף או שימוש בנתונים האישיים שלהם, על פי החוקים החלים. אנו מעריכים את האמון של לקוחותינו בנו ומתחייבים להגנה על הפרטיות שלהם בכל עת.

לקבלת מידע נוסף על מדיניות הפרטיות שלנו, אנא ראה את קטע הפרטיות באתר שלנו או צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנו כאן כדי לעזור ולוודא שחוויית השימוש שלך אצלנו תהיה בטוחה ומהנה בכל עת.